30.7.11

Spilleprogram NC, søndag 31/7

Vi starter tidlig!

KFUM3 har oppmøte på KFUM kl 08.00!
De har sin første kamp mot Askim kl 09.00 på Ekeberg 17.

Vi fikk en fin start på NC med KFUM3.
I første omgang virket det som om at mange av guttene skulle vende seg til å tempo og samspill igjen. Det virket litt nølende og uforløst over hele linja og vi klarte ikke å få det forløsende førstemålet.
Et par småjusteringer og litt pep-talk i pausen, og i 2. omgang viste guttene seg fra sin beste side. Balltempoet ble bedre og samspillet offensivt satt også mye bedre og omgangen endte med å bli et fyrverkeri fra vår side med hele 6 vakre mål.

Resultat: 6-0
1-0 22 min - Nico
2-0 24 min - Ola
3-0 30 min - Ola
4-0 34 min - Kevin
5-0 38 min - Nico
6-0 40 min - Nico

Følgende spilte:
Preben - Peder R - Erik - Jonas - Daniel S - Eivind - Khang - Magne - Ola - Carl P - Kevin - Nico


KFUM1 har oppmøte på KFUM kl 14.30
De har sin første kamp mot Team Nes kl 15.30 på Ekeberg 9

Etter en sjokkåpning hvor det smalt i tverliggeren bak Martin burde guttene ha vært advart. Det var utrolig mange ferietunge KFUM-ben ute på banen, noe som gjorde at vi kun sjeldent fikk etablert eget spill. Det var altfor mye panikkløsninger og dermed gjør vi tingene enda vanskeligere for oss selv enn nødvendig er.
Håper at dette bare var åpningskampen for å få gang i beina for resten av turneringen. At vi tapte var det ikke noe å si på.

Resultat: 0-1
0-1 9 min

Følgende spilte:
Martin B - Vetle - Adrian - Hakim - Pål - Marius - Eilif - Tobias - Sindre V - Johan - Hanad - Josef - Haakon - Daniel S - Fabian - Abu


KFUM2 har oppmøte på KFUM kl 15.00
De har sin første kamp mot Gneist kl 16.30 på Furuset 3 - her trengs sjåfører!

Det gjelder om å være våken og følge med på hvor motspillerne beveger seg, her er vi altfor snille og det straffer seg ved første mål. Vi sliter kampen i gjennom med å få tak i andreballen og blir løpende mye i mellom. I banespillet er vi gjennomgående litt for hyggelige, vi trøkker sjeldet eller aldri skikkelig til i taklinger og det gjør at vi gir motstanderne for gode arbeidsbetingelser.
Vi må ville mer!
Gneist var et bra lag, men vi gjør det selv unødvendig lett for dem.

Resultat: 0-3
0-1 5 min
0-2 10 min
0-3 27 min

Følgende spilte:
Mathias - Joakim - Sebastian - Markus - Tim - Sigurd - Trym - Henrik L - Waleed - Jonas B - Martin T.S - Jens - Henrik H - Sindre B

Veldig hyggelig at både Juan og Peder B ble med å se på kampen som de ikke selv kunne spille pga skader.

Ingen kommentarer: