25.11.09

Murphy's Law.

Alt som kan gå vil gå galt.

Hin lørdag formiddag, på treningen vår, var det stort oppmøte fra TV2 på treningsfeltet. Nei, ikke pga Kåffa '97, det var "gamlingene" våre, også kallet oldboys, som var gjenstand for Tv2's Dorthe Skappel og hennes nye program. Aldri har jeg sett oldboysene løpe SÅ fort og SÅ mye, og det var enda bare showtrening... Men nok om det!

I all viraken med Dorthe, TV2, våryre Oldboys og min egen ikke helt ukjente distrehet skjedde det som IKKE skal skje! I tillegg til ovenstående var jeg i tidsnød for å rekke 2 innebandykamper og dermed presterte jeg å løpe av gårde fra treningen uten min laglederbag.

Selv om de er behørig etterlyst så har den ennå ikke blitt gjenfunnet!
Nå er det ikke selve bagen som er verdifull eller så, men innholdet var av heller stor betydning. I den bag lå det nemlig en perm med blant annet oversikten over hvilke numre guttene fikk på spillerdraktene sine i vår loddtrekning. Har bagen ikke kommet til rette eller enda viktigere, innholdet, i løpet av torsdagen er jeg nødt til å foreta en NY loddtrekning av spillernumre torsdag kveld etter innetreningen.

En liten reminder! Jeg har oversikt over de som har bestilt spillerdrakter med navn, men minner om at de som ønsker navn på spillerdrakten (kr 400), men som ennå ikke har gitt meg beskjed, gi meg beskjed på mail: kfum97@start.no senest 29. november.

Ingen kommentarer: