27.2.13

Sprint Jeløy Cup

Alle våre tre lag er satt opp med kamper på lørdag fra kl 18.00 - 22.00.  På søndag er kampoppsettet fra kl 14.00 -19.00. Alle tre lagene er sikret kamper også på søndag.

På lørdag reiser vi samlet med buss fra KFUM hallen tur/retur Moss. Bussen har avreise senest kl. 16.15 på lørdag. Oppmøte kl. 16.00.

Vi må kjøre privatbiler til kamper søndag. På søndag må foreldrene trå til og stille opp som sjåfører fra ca. 12.45! Det er 25 spillere som skal delta.

Laguttak

KFUM 1
Preben, Ola, Peder, Daniel, Khang, Kevin, Hakim, Nico,Jakshan
KFUM 2
Preben/Henrik H, Hanad, Eto, Pål, Kim A, Magne, Andre, Abu
KFUM 3
Henrik H, Leo, Sebastian, Abdi, Jonas B, Josef, Martin, Herman,Waleed
 
Ved forfall kan det bli mindre flyttinger mellom lagene. Dette tas på bussen ned.


Her er kampoppsettet for lørdag

HTML Online Editor Sample
Kampoppsett
Kl Bane Kampnr Hjemme Borte
18.15 C 114 KFUM 1 Sprint 3
18.30 C 117 KFUM 3 Sprint 1
18.50 C 120 KFUM 2 Sprint 2
19.40 A 127 Kambo 1 KFUM 1
19.55 A 130 Kambo 2 KFUM 3
20.10 A 133 Fredrikstad KFUM 2
21.00 A 142 KFUM 1 Fossum 2
21.20 A 145 KFUM 3 Fossum 1
21.35 A 148 KFUM 2 Lindeberg

Her er gruppeoppsettet

HTML Online Editor Sample
Gruppe A Gruppe B Gruppe C Gruppe D Gruppe E
KFUM 1 Ski 1 KFUM 2 Ski 2 KFUM 3
Sprint 3 Moss 2 Sprint 2 Moss 1 Sprint 1
Kambo 1 Østsiden 2 Fredrikstad Østsiden 1 Kambo 2
Fossum 2 Grorud Fs 1 Lindeberg Grorud Fs 2 Fossum 1

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Jeg vil gjerne være med jeg å??

Har sendt sms til Einar, for to dager siden.

-Abdinaser

Einar sa...

Fikk aldri den - MEN, som du ser har vi selvsagt lagt deg inn. Flott at du kan være med!

Anonym sa...

Oja, hehe Takk takk!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne melde meg på cupen. Jeg har sendt Mail før men, jeg har ikke blitt satt på troppen.
Hilsen Waleed

Anonym sa...

Fordi jeg meldte meg på for noen dager siden så jeg lurte.

Einar sa...

Gitt beskjed til Torgeir i dag, med bakgrunn i din beskjed her - ikke mottatt noe påmelding før. Vi løser dette Waleed!

Anonym sa...

Takk!
Mvh Waleed

Anonym sa...

Helt uforfattelig, at andre og hanad er på 2 laget de er helt klart 1 lags spillere begge to og jeg som skriver dette er ikke med på cupen engang...

Anonym sa...

Hanad må vel ha blitt satt opp feil?! Han burde vært på 1.laget!

Anonym sa...

Gutter var vi ikke enige om å bruke navn her.
Signer alle innlegg med navn.
Per