3.2.13

Treningsavgift vinter skal betales innen 15. februar.


Det er i dag sendt e-post fra økonomiansvarlig Cathrine Fiane til alle om at del to av treningsavgiften, kr. 1.250,-  skal betales innen 15. februar.

Penger vedrørende laget vårt betales inn på lagkonto 1204.66.39802.

Vi har regninger som forfaller til klubben i forhold til trening og baneleie, så viktig for oss at alle innbetaler innen fristen.

Det er en forutsetning at man har betalt treningsavgift for å delta på vintertreningen, treningskamper og planlagte cup'er.

9 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

jeg er så iritert, mamma trurer meg med å slutte på fotball " ikke gøy "

Einar sa...

Hei Anonyme. Vi har hatt en gjennomgang på foreldremøte, via mail og på hjemmesiden vår for alle foreldre rundt dette.

Medlemskontigenten til klubben sentralt for hver spiller sendes direkte ut fra klubben.

KFUM 97's treningsavgfter for vår aktivitet på KFUM Aerna og inne i hallen - ink. treninger, kamper og seriespill - legges opp for sommer og vinter. Dyrere om vinteren pga oppvarming av banen.

Dermed som meddelt før, så delte vi i etter avtale opp avgiften for vinteren i 2 x 1.250 nok; med første innbetalinng innen 15.12. og siste innen 15.02. Og det er sistnevnte betaling som forfaller nå, som vi skal bruke for å viderebetale baneleie til klubben.

Anonym sa...

Ada har du bædda eller? jeg orker ikke dettte vi beataler dobbelt så mye en andre klubber jo? jeg vett det er rike folk på laget men jeg bor på mortensrud hakke tid til det det har dere ikke hjerte?

Einar sa...

Hei igjen. Vet jo at Nordstrand er langt dyrere og at Klemetsrud 97 lå på samme kostnadsnivå som oss , som jo er fra Mortensrud. Vi ønsker ikke for store sentrale kostnader, derfor kjøp av shorts og strømper utenom - ikke innbakt i summen.

Anonym sa...

anonym, det er du som er lø da! tør ikke å si hvem du er en gang!
-abu

Abu sa...

Einar det var ikke jeg som skrev de kommentarene det kan jeg sverge på. Det er bare noen av gutta fra laget som prøver å legge skylda på meg at jeg skrev de koemmentarene.

Einar sa...

Ingen problem gutter - eneste viktige for oss her er at alle foreldre betaler inn treningsavgiftene iht oppgitte perioder og frister (ref møter, hjemmesiden og mail ut)- slik at vi samlet har penger til å betaler videre til klubben.

Nå er det 15. februar som er fristen for siste halvdel av vinteren. Vi gleder oss alltid til å møte motiverte spillere på treningsfeltet hver uke, på et fantasisk flott underlag også i vinterhalvåret. Det gjør seg ikke selv så vi er prisgitt både vårt flotte undervarmeanlegg og klubb ens dyktige banemannskap gjennom ukene - i særklasse begge deler!